ماهی قزل آلا دودی باهوخاویار، یکی از جدید ترین و در عین حال یکی از پرطرفدار ترین محصولات دریایی باهو به شما می آید. طعم و بوی این ماهی دودی در کنار قیمت پایین و ارزش بالا، از جمله عوامل تبدیل ماهی قزل آلا دودی به چنین محصول محبوبی است. برای آن دسته از دوستانی که نمی دانند چگونه و با چه موادی این گوشت خوشمزه ی دودی را میل کنند، تصمیم گرفته شد تا این بلاگ را برای سهولت کار منتشر کنیم.

نحوه مصرف ماهی قزل آلا دودی

  • قزل آلای دودی به همراه سبزی پلو: قزل آلا دودی باهو به دلیل دارا بودن بوی بسیار مطبوع و دلنشین دودی، فیله ی بسیار نرم و از همه مهم تر، آماده ی مصرف بودن، یک گزینه ی ایده آل برای استفاده در کنار سبزی پلوی دوست داشتنی ایرانی می باشد.

  • قزل آلای دودی در سالاد: بسیار دیده می شود که در سالاد هایی مانند سالاد سزار، گوشت سفید را دودی و گاهاً باربکیو می کنند تا بو و عطر دودی را به سالاد اضافه کنند. حال، این آپشن با ماهی قزل آلا دودی باهوخاویار با کیفیت بالا و طعم رویایی، کار را بسیار ساده تر کرده است.

  • تست و بروسکتای قزل آلای دودی: قزل آلای دودی در انواع نان به همراه پنیر خامه ای و سبزیجات معطر واقعاً بی نظیر است! بروسکتا و تست، از جمله ی آن نامزد های بهترین نقش مکمل برای ماهی دودی هستند.

  • ماهی قزل آلای دودی به همراه دورچین: تنها کافیست ماهی قزل آلای دودی و آماده مصرف باهوخاویار را گرم کنید، در کنار آن سیب زمینی، نخود فرنگی، هویج، چیپس، سوسیس و سس تارتار قرار دهید و لذت ببرید.

اگر تجربه ای در خصوص مصرف این محصول کم نظیر دارید، با ما از طریق شبکه های اجتماعی ما در میان بگذارید.