با شناختی که افراد از خواص خاویار و در کل غذاهای دریایی پیدا کرده‌اند، رستوران‌ها نیز به سوی سرو غذاهای جدید دریایی مانند خاویار رفته‌اند. برخی از رستوران‌های لاکچری که انواع غذاهای دریایی را سرو می‌کنند، خاویار را نیز به منوی خود اضافه کرده‌اند. خاویار در انواع سوشی، همراه با ماهی، صدف و میگو سرو می‌شود و طعم بی‌نظیری دارد.

اگر جهت خرید خاویار برای رستوران یا هتل خود به‌دنبال پیشنهاد ویژه و بی‌نظیر هستید همین حالا با کارشناسان ما در واحد فروش باهوخاویار تماس بگیرید.

خرید عمده خاویار برای رستوران

خرید مواد اولیه به‌صورت عمده برای رستوران‌ها به صرفه‌تر است. از این رو، خرید خاویار ایرانی برای رستوران به صورت عمده و از نمایندگی‌های معتبر مانند باهوخاویار هزینه‌های آن‌ها را کاهش می‌دهد. شرکت‌های معتبر تولیدکننده خاویار این محصول را با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار رستوران‌‌ها و هتل‌ها در سراسر کشور قرار می‌دهند.

خرید خاویار برای رستوران

بهترین انواع خاویار برای سرو در رستوران

برخی از رستوران‌ها و حتی فست‌فودها برای جلب مشتری بیشتر از انواع خاویار در غذاهای خود استفاده می‌کنند. خاویارهای ارزان قیمت اما با کیفیت بالا بهترین گزینه برای رستوران‌ها است. انواع خاویار طعم، رنگ، عطر و بافت منحصر به فردی دارند. برخی افراد مبتدی طعم‌های ملایم را بیشتر می‌پسندند. به همین دلیل، خاویارهای با طعم ملایم، رنگ‌ درخشان و اندازه متوسط برا رستوران‌ها مناسب‌تر است و می‌تواند اکثر مشتریان را راضی نگه دارد.

ما یکی از نمایندگی‌های معتبر فروش خاویار اصل برای رستوران هستیم و مشاوره‌های لازم را در خصوص انتخاب بهترین نوع خاویار با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می‌دهیم.

همین حالا با ما تماس بگیرید.

خرید خاویار اصل ایرانی از باهو خاویار

مجموعه باهو خاویار انواع خاویارهای ایرانی را به صورت عمده و جزئی عرضه می‌کند. مجموعه ما با ارائه خدمات فروش و ارسال خاویار عمده، خرید خاویار برای رستوران را بسیار ساده‌تر از گذشته کرده است. در خرید عمده قیمت‌ها پایین‌تر از حد معمول بازار محاسبه می‌‌شوند و برای رستوران‌ها به صرفه‌تر است.

برای کسب اطلاع بیشتر درباره خرید عمده خاویار با کارشناسان ما در واحد فروش باهوخاویار تماس بگیرید.