صادرکنندگان بزرگ خاویار، می‌توانند محصول خود را از طریق هواپیماهای فرودگاه امام خمینی و با رعایت شیوه‌های بهداشتی و استاندارد، به سرتاسر جهان صادر کنند. بهترین خاویار صادراتی ایران با داشتن مجوزهای صادرات، از طریق این فرودگاه به سایر کشورها صادر می‌شود.

این فرودگاه بین‌المللی با فراهم آوردن تجهیزات مناسب، صادرات خاویار را تسهیل می‌کند. از طرفی امکان خرید خاویار در فرودگاه برای تمام مشتریان خارجی و داخلی که قصد خروج خاویار از کشور را به صورت چمدانی دارند نیز فراهم است.

انواع خاویار صادراتی موجود در در فرودگاه امام

فرودگاه امام بهترین و امن‌ترین راه‌ ارتباطی برای صادر کردن انواع خاویار ایرانی به صورت عمده است. از این رو انواع مختلف بهترین خاویارهای ایرانی، مانند خاویار بلوگا، خاویار سوروگا یا ازون برون، خاویار آسترا، خاویار بری، خاویار کلاسیک و خاویار فشرده، از طریق نمایندگی‌های معتبر باهو خاویار، در فرودگاه امام به فروش می‌رسند.

برای اطلاع از قیمت خاویار در فرودگاه، می‌توانید با نمایندگی‌های مجاز باهو خاویار در این مکان تماس بگیرید و یا با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان فروش باهو خاویار شما را راهنمایی کنند.

فرودگاه های مهم بین المللی ایران برای صادرات خاویار

مهم‌ترین فرودگاه بین‌المللی برای خرید و فروش عمده خاویار صادراتی در ایران، فرودگاه امام خمینی است. از آنجا که خاویار یک محصول دریایی حساس محسوب شده و نگهداری آن در دمای نامناسب باعث فساد می‌شود، بنابراین باید شرایط مناسبی برای طی کردن مسافت‌های طولانی داشته باشد.

برای نمایندگی‌های خاویار ایرانی، امکان فروش خاویار در فرودگاه امام خمینی با بهترین امکانات و کمترین هزینه فراهم است. در این فرودگاه می‌توانید خاویار خود را در بسته‌بندی‌های حاوی یخ و در یخچال قسمت بار هواپیما به خارج از ایران صادر کنید.

قیمت خاویار در فرودگاه

میزان مجاز صادرات چمدانی خاویار در فرودگاه

بسیاری از مسافران خارجی علاقۀ زیادی به خرید خاویار اصل به عنوان سوغاتی دارند. آیا می‌توان خاویار را به صورت چمدانی و بدون دریافت مجوز خاصی از طریق فرودگاه امام از کشور خارج کرد؟

بله اما برای خرید خاویار در فرودگاه امام خمینی و خروج آن به صورت چمدانی، حد مجازی تعریف شده است و مسافران ملزم به رعایت آن هستند. توجه داشته باشید که مسافران فقط می‌توانند تا 125 گرم خاویار را به صورت چمدانی با خود سوغاتی ببرند و برای مقادیر بیشتر، باید نسبت به اخذ مجوزهای مربوطه اقدام کنند.

شرایط صادرات چمدانی خاویار بیش از حد مجاز

در صورتی که مسافر قصد خروج بیش از 125 گرم خاویار را از طریق فرودگاه امام داشته باشد، موظف است که مجوزهای سایتس را از طریق نمایندگی‌های مجاز دریافت کرده و حتماً به مسئولین فرودگاه در این باره اطلاع دهد.

در صورتی که فردی قصد خروج خاویار بیش از 125 گرم را به صورت جاساز و بدون دریافت مجوز داشته باشد، بعد از کشف خاویار توسط ماموران، به عنوان کالای قاچاق با آن برخورد شده و مشمول پیگرد قانونی است که عواقب بدی خواهد داشت.

مقایسه قیمت خاویار در فرودگاه و فروشگاه های اینترنتی

همانطور که اشاره شد، نمایندگی‌های مجاز باهو خاویار در فرودگاه امام خاویارهای با کیفیتی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. انواع خاویار که از ماهیان مختلف بدست می‌آیند، کیفیت متنوعی دارند. با این اوصاف بسته به کیفیت و نوع خاویار، قیمت آن نیز متفاوت است.

به عنوان مثال خاویار بلوگا که بهترین نوع خاویار محسوب می‌شود، نسبت به سایر انواع خاویار قیمت بالاتری دارد. قیمت خاویارهای کم نمک و خام نیز کمی بیشتر از خاویار پاستوریزه است. با این حال ممکن است قیمت خاویار در فرودگاه امام خمینی در مقایسه با فروشگاه‌های اینترنتی کمی متفاوت باشد. برای اطلاع از آخرین و به روزترین قیمت خاویار، می‌توانید با نمایندگی‌های فروش باهوخاویار تماس بگیرید.

فروش خاویار در فرودگاه

کشورهای وارد کننده خاویار از ایران

صادرات خاویار، این محصول با ارزش و کمیاب، ارزآوری و ارزش پولی خوبی برای چرخۀ اقتصادی کشور دارد. از طرفی آب و هوای خاص ایران مناسب پرورش ماهی خاویاری است و خاویار ایرانی همواره ارزش غذایی بالاتری نسبت به خاویار کشورهای رقیب دارد.

از این رو، کشورهای مختلف اروپایی از جمله آلمان، اسپانیا، فرانسه، نروژ، ایتالیا، بلژیک و…، همواره خواهان خرید خاویار از ایران بوده‌اند. علاوه بر کشورهای اروپایی، کشورهای عربی حوزۀ خلیج فارس همچون امارات متحده عربی و سایر کشورهای آسیایی همچون ژاپن، افغانستان و کره نیز از دیگر واردکنندگان خاویار ایرانی محسوب می‌شوند.

خرید خاویار در فرودگاه از نمایندگی فروشگاه های معتبر

خرید و فروش خاویار در فرودگاه امام، به صورت چمدانی یا صادرات عمده رواج دارد. به همین دلیل برندهای معتبر خاویار اقدام به فروش خاویار در فرودگاه امام خمینی می‌کنند. مسافران کشورهای مختلف می‌توانند بهترین خاویار را در بسته‌بندی‌های استاندارد و شیک، از فروشگاه‌های مستقر در فرودگاه خریداری کرده و به صورت چمدانی، با خود به عنوان سوغاتی ببرند.

مجموعه باهو خاویار نیز به عنوان معتبرترین و بهترین صادرکننده خاویار ایران، نمایندگی‌های فروش خود را در فرودگاه‌های بین المللی ایران از جمله فرودگاه امام خمینی مستقر کرده است. متقاضیان خرید خاویار می‌توانند در فرودگاه امام به نمایندگی باهو خاویار مراجعه و خاویار مورد نظر خود را خریداری کنند. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه اینترنتی باهو خاویار یا تماس با کارشناسان فروش ما، نسبت به خرید خاویار اقدام کنید. اما توصیه ما برای افرادی که قصد دارند خاویار را از کشور خارج کنند این است که محصول مورد نظر خود را قبل از پرواز و در فرودگاه امام از نمایندگی فروش باهو خاویار خریداری کنند. زیرا خاویار، محصولی بسیار حساس است که در شرایط و دمای نامناسب به سرعت فاسد می‌شود؛ بنابراین توصیه می‌شود تا حد امکان، شرایط نگهداری خاویار مساعد و مناسب باشد تا از فساد این محصول ارزشمند و گرانبها جلوگیری شود.