خاویار یا همان تخم‌ ماهیان گونه تاسماهیان، بسیار کمیاب و پرخاصیت است. مصرف منظم خاویار، شما را در برابر انواع بیماری‌ها ایمن می‌کند و موجب طراوت و شادابی پوست و مو نیز می‌شود. در هنگام خرید خاویار در اصفهان یا سایر شهرهای کشور، باید دقت داشته باشید آن را در بسته‌بندی‌های پلمپ‌شده، همراه با تاریخ تولید و انقضا خریداری کنید. غذاهای لوکس و لاکچری مانند خاویار را فقط باید از نمایندگی‌ها و برندهای معتبر خریداری کنید تا بعد از خرید، با یک خاویار بی‌کیفیت و تقلبی روبه‌رو نشوید. در ادامه، با قیمت و نحوه خرید خاویار در اصفهان آشنا می‌شوید، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

قیمت انواع خاویار در اصفهان

خاویار مرغوب و با کیفیت، با قیمت‌های متفاوتی به‌فروش می‌رسد. یک قوطی 30 یا 50 گرمی، گزینه‌ای مناسب برای مصرف یک تا دو وعده است و معمولا قیمت به‌صرفه‌ای نیز دارد. قیمت خاویار در اصفهان، بسته به نوع خاویار (بلوگا، آسترا و سوروگا)، کیفیت و بسته‌بندی، متفاوت است. هیچ وقت خاویار اصل، قیمت خیلی پایین یا بالایی ندارد. سودجویان، خاویارهای تقلبی یا تخم ماهی را به‌جای خاویار اصل و با قیمت‌های غیر‌واقعی به‌فروش می‌رسانند. خرید از مراکز معتبر، کیفیت و اصالت را تضمین می‌کند. در ادامه، قیمت واقعی خاویارهای مرغوب را آورده‌ایم:


جهت آشنایی با نحوه خرید محصولات در شهر تهران، این مطلب را بخوانید: خرید خاویار در تهران


قیمت خاویار بلوگا امپریال در اصفهان

فیل‌ماهی، خاویار مرغوب بلوگا را تولید می‌کند. انواع خاویار بلوگا امپریال و الماس، از گران‌ترین و کمیاب‌ترین خاویارهای جهان هستند. قیمت یک قوطی 50 گرمی خاویار بلوگا امپریال، درحال‌حاضر، حدود 1/800/000 تومان است.

قیمت خاویار بلوگا در اصفهان

قیمت خاویار سوروگا در اصفهان

خاویار سوروگا نیز یکی از بهترین محصولاتی است که به صورت پرورشی در ایران تولید و عرضه می‌شود. باهوخاویار امکان خرید خاویار در اصفهان را با قیمت مناسب فراهم کرده است و یک قوطی 50 گرمی خاویار سوروگا را با قیمت 1/200/000 تومان عرضه می‌کند.


پیشنهاد می‌شود این مطلب را نیز بخوانید: خرید خاویار در گیلان


قیمت خاویار آسترا در اصفهان

یکی از بهترین انواع خاویار، آسترای پرورشی است که بعد از بلوگا، پرطرفدارترین و گران‌ترین خاویار در ایران است. مراکز فروش خاویار در اصفهان، خاویار آسترا را با قیمت مناسب 1/500/000 تومان، به‌ازای یک قوطی 50 گرمی، عرضه می‌کنند.

قیمت خاویار بری در اصفهان

خاویار سیبری یا بری، از ماهیان بومی منطقه سیبری روسیه به‌دست می‌آید. در حال حاضر، این ماهی‌ها در ایران نیز پرورش می‌یابند و خاویار مرغوبی نیز تولید می‌کنند. قیمت خاویار بری در باهوخاویار، 1/200/000 تومان برای هر قوطی 50 گرمی است.

قیمت خاویار کلاسیک در اصفهان

خاویار کلاسیک باهوخاویار که همان خاویار بری و سوروگا است، با طعم بی‌نظیر و دانه‌های درخشان خود، برای بسیاری از افراد جذابیت خاصی دارد. این محصول متفاوت و خاص، در بسته‌بندی شیک به بازار عرضه می‌شود. قیمت آن در حدود 1/200/000 تومان به‌ازای هر 50 گرم است.

بهترین مراکز فروش خاویار در اصفهان

انواع مختلف خاویارهای ایرانی اصیل، تحت برند باهوخاویار، در فروشگاه‌ها، سوپرمارکت‌های معتبر و نمایندگی‌ها به فروش می‌رسند. مجموعه باهو خاویار، با پشتوانه 25 سال سابقه در تولید و عرضه محصولات دریایی و به‌کارگیری فناوری روز دنیا، بهترین خاویارها را به بازارهای داخلی و حتی خارجی ارائه می‌دهد. باهوخاویار، از جمله اولین و بزرگترین صادرکنندگان خاویار به تمام جهان است و تمام محصولات آن، دارای مجوزهای بهداشتی و استاندارهای بین‌المللی هستند. خرید خاویار از اصفهان و از مراکز فروش باهوخاویار، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که یک غذای سالم دریایی داشته باشید و از خوردن آن لذت ببرید.

نحوه خرید خاویار در اصفهان از مراکز معتبر

خاویار، یک محصول حساس است که نگهداری و بسته‌بندی‌ آن مهمترین عامل برای فروش است. خرید از برندهای شناخته‌شده و معروف، مورداعتمادترین راه برای خرید خاویار مرغوب است. خاویار موردنیاز مجموعه باهوخاویار، از پرورش‌دهندگان سواحل جنوبی خزر تامین می شود و نمایندگی فروش خاویار در اصفهان و شهرهای مختلف، انواع خاویار تازه و اصیل را به مشتریان ارائه می‌دهند.


بیشتر بخوانید: خرید خاویار در مشهد


فروش خاویار در اصفهان

خرید خاویار در اصفهان از فروشگاه اینترنتی باهو خاویار

فروشگاه اینترنتی باهوخاویار، فروش خاویار در اصفهان را ساده‌تر کرده‌ است. با سفارش از فروشگاه اینترنتی، می‌توانید بهترین خاویار را از راه دور و در خانه انتخاب کنید و سفارش دهید. برای انتخاب خاویار موردنظر خود، می‌توانید با کارشناسان و مشاوران باهوخاویار تماس بگیرید و تمام اطلاعات لازم در خصوص انتخاب یک محصول به‌صرفه را بدست آورید.


برای خرید محصولات باهو خاویار در شهر اصفهان، به صفحه خرید خاویار در مازندران مراجعه کنید.


ثبت سفارش از طریق تماس با فروشگاه باهو خاویار

هر چند خاویار وحشی (دریایی) ایرانی، مانند گذشته، به‌فور موجود نیست، اما با به خطر افتادن نسل انواع ماهیان خاویاری، پرورش‌دهندگان در ایران اقدام به پرورش تاسماهیان و تولید خاویار کرده‌اند. بهترین مراکز فروش خاویار مانند باهوخاویار، در شهرهای مختلف ایران از جمله اصفهان نمایندگی فعال دارند؛ اما یکی از ساده‌ترین روش‌های خرید خاویار در اصفهان، تماس با مجموعه باهوخاویار و ثبت سفارش انواع محصولات به‌صورت تلفنی است.

امکان ثبت سفارش از طریق تماس تلفنی، یکی از ویژگی‌هایی است که باهو خاویار را از سایر برندهای تولید کننده خاویار متمایز می‌کند. شما می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت باهو خاویار تماس بگیرید و از کارشناسان فروش باهو خاویار راهنمایی دریافت کنید تا بهترین محصول را متناسب با ذائقه و شرایط خود انتخاب کنید و فرآیند ثبت سفارش را به صورت تلفنی به راحتی انجام دهید.


جهت دریافت راهنمایی و ثبت سفارش با شماره 02122003752 تماس بگیرید.


خرید اینترنتی از سایت دیجیکالا

دیجیکالا نیز از جمله مراکزی است که به عنوان یکی از نمایندگی‌های فروش خاویار اصل، محصولات باهو خاویار را در سایت خود به فروش می‌رساند. انواع محصولات باهوخاویار را می‌توانید در این سایت، به تعداد دلخواه سفارش دهید و بدون کوچکترین مشکلی، درب منزل تحویل بگیرید. از آنجایی که نحوه حمل‌ونقل و خنک نگه‌داشتن، بر کیفیت خاویار تاثیر می‌گذارد، مجموعه باهوخاویار، تضمین‌کننده کیفیت و اصالت محصولات خود خواهد بود.

خرید خاویار در فرودگاه‌های بین‌المللی

اصفهان، یکی از شهرهای توریستی و زیبای ایران است که سالانه میزبان مسافران خارجی زیادی است که خاویار را به‌عنوان یک سوغاتی شیک و اصیل ایرانی، به کشور خود می‌برند. علاوه بر سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های معتبر مواد پروتئینی، فرودگاه‌های بین‌المللی نیز محل خوبی برای خرید خاویار هستند. با خرید خاویار در فرودگاه‌های بین‌المللی، یک خاویار مرغوب را با بسته‌بندی شیک، صادراتی و در شرایط مناسب دریافت می‌کنید که می‌توانید با خیال راحت به کشور مقصد خود ببرید.

خرید حضوری از نمایندگی‌های باهو خاویار

شرکت باهو خزر، یکی از تولیدکنندگان بزرگ خاویار در ایران است که همواره سعی دارد تا کیفیت محصولات خود را بالا نگه دارد. صادرات خاویار به کشورهای اروپایی و آسیایی، مستلزم داشتن استانداردها و گواهی‌های دام‌پزشکی و بهداشتی است که باهوخاویار تمام این مشخصات را به‌طور کامل دارد. با خرید خاویار در اصفهان به‌صورت حضوری، از مراکز فروش باهو خاویار، تجربه‌ای لذت بخش از خریدی مطمئن خواهید داشت و طعم خاویار اصیل ایرانی را تجربه خواهید کرد.


پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را بخوانید: خرید خاویار در شهرهای ایران