خاویار پرورشی و باکیفیت، دارای طعمی دلپذیر و به‌دور از فساد است. خاویار، محصولی است که تولید آن بسیار پرهزینه و زمان‌بر است؛ بنابراین تولید و عرضه آن نیاز به تکنولوژی و هزینه بالا دارد. این موضوع باعث می‌شود تا خاویار، نسبت به بسیاری از غذاهای لوکس قیمت بالاتری داشته باشد؛ اما برای خرید این محصول باارزش، به کدام یک از برند‌ها یا شرکت‌ها می‌توان اعتماد کرد؟

این روزها، بسیاری از سودجویان، تخم ماهی یا مواد مصنوعی را به‌جای خاویار می فروشند؛ بنابراین مطمئن‌ترین راه خرید خاویار در گیلان، مراجعه به نمایندگی‌های معتبر یا سایت‌های فروشگاهی شناخته‌شده است. در میان تمام برندهای تولیدکننده خاویار، شناخته‌شده‌ترین آن‌ها، باهوخاویار با 25 سال سابقه است که آماده ارائه بهترین نوع خاویار به مشتریان می‌باشد. در این مطلب، به قیمت خاویار و نحوه خرید آن می‌پردازیم.

قیمت انواع خاویار در گیلان

نوع خاویار، بسته‌بندی، فرآیند پردازش و بسیاری از عوامل دیگر، بر قیمت خاویار در گیلان تاثیر می‌گذارند. برخی ماهی‌ها، خاویارهای درشت‌تر، براق‌تر و با ارزش‌تری تولید می‌کنند و از این رو، قیمت بالاتری نیز دارند؛ اما بااین‌حال خاویار اصل، با هر قیمتی، ارزش غذایی بالایی دارد و برای بسیاری از افراد از جمله زنان باردار، کودکان، سالمندان و بیماران یک غذای پر انرژی به‌شمار می‌رود و تمام مواد مغذی ضروری را به بدن آن‌ها می‌رساند.


جهت آشنایی با نحوه خرید محصولات در شهر تهران، این مطلب را بخوانید: خرید خاویار در تهران


قیمت خاویار بلوگا امپریال در گیلان

بلوگا امپریال، از معروف‌ترین و کمیاب‌ترین خاویارها در جهان محسوب می‌شود که ارزش غذایی بالا و طعم خاص آن، موجب افزایش قیمت این خوراک لذیذ شده است. برای خرید خاویار در گیلان به نمایندگی‌های باهوخاویار مراجعه کنید و خاویار امپریال بلوگا را با قیمت تقریبی 1/800/000 تومان به‌ازای هر 50 گرم، خریداری کنید.

قیمت خاویار بلوگا در گیلان

قیمت خاویار سوروگا در گیلان

مراکز فروش خاویار در گیلان انواع خاویار، از جمله سوروگا، را به مشتریان خود عرضه می‌کنند. قوطی‌های 50 گرمی خاویار سوروگا، با قیمت 1/200/000 تومان، از جمله به‌صرفه‌ترین خاویارها برای خانواده هستند. شما می‌توانید یک قوطی کوچک 30 گرمی را انتخاب کنید و از طعم بی‌نظیر آن در یک وعده لذت ببرید.


پیشنهاد می‌شود این مطلب را نیز بخوانید: خرید خاویار در مازندران


قیمت خاویار آسترا در گیلان

باهوخاویار، انواع خاویار آسترا را با قیمتی مناسب و در حدود 1/500/000 تومان برای یک قوطی 50 گرمی عرضه می‌کند. خاویارهای آسترا، باکیفیت و تازه هستند و دور از انتظار نیست که بتوانند نظر شما را از لحاظ طعم و خوش‌خوراکی جلب کنند.

قیمت خاویار بری در گیلان

هر چند خاویار بری مخصوص مناطق سیبری در روسیه است و بومی ایران نیست، اما درحال‌حاضر با واردکردن ماهیان سیبری به ایران، پرورش آن‌ها رواج یافته‌ است. خاویار بری نیز همانند سایر خاویارهای بومی، طعم دلچسب و خواص فراوانی دارد. شما می‌توانید یک قوطی 50 گرمی از این خاویار را با قیمت 1/200/000 تومان از باهو خاویار خریداری کنید.

قیمت خاویار کلاسیک در گیلان

اگر به‌دنبال یک خاویار دلچسب و باارزش هستید، خاویار کلاسیک باهوخاویار، انتخاب مناسبی برای شما هستند. قیمت این خاویار پرطرفدار، کاملا به‌صرفه است و یک قوطی 50 گرمی آن در حدود 1/200/000 تومان ارزش دارد.

بهترین مراکز فروش خاویار در گیلان

شرکت باهو خزر با برند معروف باهوخاویار، با 25 سال سابقه تولید و عرضه محصولات دریایی، در زمینه تولید، بسته‌بندی و عرضه انواع خاویارهای ایرانی اصل، فعالیت دارد. این شرکت، مراکز فروش خاویار در گیلان و 7 استان دیگر را راه‌اندازی کرده است تا خاویاری تازه و منحصر‌به‌فرد به تمام خاویاردوستان ارائه کند. تمام محصولات باهوخاویار، دارای مجوز دام‌پزشکی و بهداشت و گواهی‌نامه‌های استاندارد هستند و شما می‌توانید با خیالی آسوده خرید خود را از این مجموعه انجام دهید.



نحوه خرید خاویار در گیلان از مراکز معتبر

از آنجایی که خاویار، یک غذای بسیار حساس است و قیمت بالایی نیز دارد، نحوه انتخاب بهترین قوطی و خرید خاویار در گیلان از مراکز معتبر، یک چالش و دغدغه بزرگ به‌شمار می‌رود. یک قوطی خاویار خوب، نباید حاوی ناخالصی، روغن اضافی و دانه‌های نامرغوب باشد و همچنین بسته‌بندی پلمپ و شرایط نگهداری مطلوبی نیز داشته باشد.

مراکز فروش معتبر باهوخاویار، به‌عنوان یک برند معروف، کار را برای شما آسان‌ و شرایطی عالی را برای خرید خاویار اصل فراهم کرده‌اند. شما می‌توانید برای اطلاع از نحوه فروش خاویار در گیلان، با کارشناسان فروش باهوخاویار تماس بگیرید.


بیشتر بخوانید: خرید خاویار در مشهد


خرید خاویار در گیلان از فروشگاه اینترنتی باهو خاویار

اگر دقیقا نمی‌دانید قوطی خاویار را با چه وزنی انتخاب کنید و یا کدام نوع خاویار مناسب شما است و حتی در مورد طعم و مزه آن‌ها سوالی دارید، کارشناسان فروش سایت باهوخاویار، به‌صورت آنلاین، به شما کمک می‌کنند. برای انتخاب و خرید خاویار در گیلان، به‌صورت غیرحضوری، کافی است به سایت باهوخاویار مراجعه کنید و بسته موردنظر خود را در هر تعداد که می‌خواهید سفارش دهید تا محصول خود را با بهترین بسته‌بندی، درب منزل تحویل بگیرد. برای پرداخت هزینه خاویار، یکی از دو گزینه پرداخت در محل یا پرداخت اینترنتی را می‌توانید انتخاب کنید و با خیالی آسوده، ثبت سفارش خود را انجام دهید.


برای خرید محصولات باهو خاویار در شهر اصفهان، به صفحه خرید خاویار در اصفهان مراجعه کنید.


ثبت‌سفارش از طریق تماس با فروشگاه باهو خاویار

باهوخاویار، عرضه‌کننده انواع خاویار باکیفیت، شما را دعوت می‌کند تا خرید خود از نمایندگی‌ فروش خاویار در گیلان انجام دهید. فروشگاه اینترنتی باهوخاویار، فعالیت گسترده‌ای در زمینه فروش خاویار در ایران دارد و تمام تلاش خود را می‌کند تا کالایی باارزش را به مشتریان عرضه ‌کند.

یکی از ویژگی‌هایی که باهو خاویار را از سایرین متمایز می‌کند، امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی است. شما می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره از کارشناسان فروش باهو خاویار، محصول مورد نظر را انتخاب و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید.


جهت دریافت راهنمایی و ثبت سفارش با شماره 02122003752 تماس بگیرید.


فروش خاویار در گیلان

خرید اینترنتی از سایت دیجیکالا

علاوه بر خرید خاویار در گیلان به‌صورت حضوری، انواع خاویارهای لوکس برند باهوخاویار را در بسته‌هایی با وزن مختلف، می‌توانید در سایت دیجیکالا نیز پیدا کنید و سفارش دهید. برای مجموعه باهوخاویار، رضایت مشتری حرف اول را می‌زند؛ بنابراین تمام محصولات خود را با کیفیتی تضمین‌شده و در بسته‌بندی استاندارد، به مشتریان خود تحویل می‌دهد.

خرید خاویار در فرودگاه‌های بین‌المللی

فرودگاه‌های بین‌المللی، از جمله مکان‌های پرتردد هستند و همیشه متقاضیان ایرانی و خارجی زیادی برای خرید خاویار دارند. خاویار ایرانی در جهان، به کیفیت بالا و طعم خاص و لذیذ معروف است؛ ازاین‌رو افراد زیادی خاویار را به‌عنوان یک سوغاتی لوکس برای دوستان خارجی خود انتخاب می‌کنند. مراکز فروش خاویار در گیلان و فرودگاه‌های بین‌المللی کشور، این غذای لاکچری را در بسته‌بندی مطمئن و خنک، به مشتریان خود تحویل می‌دهند تا پس از خرید خاویار در فرودگاه و در زمان حمل‌ونقل دچار فساد و خرابی نشوند و به سلامت، به مقصد برسد.

خرید حضوری از نمایندگی‌های باهو خاویار

شرکت باهوخاویار، با تکیه بر علم و فناوری روز دنیا و توان متخصصان خود، توانسته مرغوب‌ترین خاویار را به جهان عرضه کند. باهوخاویار، با عرضه مستقیم محصولات خود، حذف واسطه‌ها و فراهم‌آوردن امکان خرید خاویار در گیلان و شهرهای دیگر، توانسته خاویار را با یک قیمت به‌صرفه و معقول به دست مشتریان پروپاقرص خود برساند و رضایت آن‌ها را جلب کند. این مجموعه همواره در جهت تولید و صادرات خاویار و بهترین محصولات غذایی دریایی نیز در تلاش بوده است؛ به‌طوری‌که عنوان صادرکننده نمونه استان گیلان را در سال 1388 کسب کرده است.


پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را بخوانید: خرید خاویار در قم