امروزه با شناخت اهمیت غذاهای سالم و طبیعی، بیشتر افراد جامعه به سمت خرید غذاهای باکیفیت و مغذی رفته‌اند. خاویار، از آن دسته غذاهایی است که منشا دریا دارد و حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی و پروتئین‌های بسیاری است و یک خوراکی با‌ارزش محسوب می‌شود؛ از این رو شرکت باهوخاویار در تهران و سایر شهرهای ایران اقدام به عرضه سالم‌ترین و مرغوب‌ترین خاویار ایرانی کرده است. خرید خاویار در تهران، از طریق فروشگاه‌های حضوری امکان‌پذیر است؛ همچنین با خرید اینترنتی خاویار نیز محصول را درب منزل خود و بدون کوچکترین مشکلی تحویل می‌گیرید. در ادامه، به قیمت خاویار و نحوه خرید آن می‌پردازیم.

قیمت انواع خاویار در تهران

انواع خاویار، با توجه به نوع ماهی تولیدکننده آن و حتی فرآیند تولید، متفاوت است. هر دانه خاویار، طعم، مزه و بوی متفاوتی دارد و با ذائقه افراد خاصی سازگار است. برخی، طعم‌‌های تند را می‌پسندند و برخی، طعم‌های آجیلی یا کره‌ای را دوست دارند. برخی از خاویارها کمی گران‌تر هستند و برخی دیگر با قیمت به صرفه‌تری ارائه می‌شوند؛ ازاین‌رو، باهوخاویار، امکان خرید خاویار در شهر تهران، متناسب با ذائقه افراد مختلف را فراهم کرده است. در ادامه، به بررسی قیمت انواع خاویار می‌پردازیم:


جهت آشنایی با نحوه خرید محصولات در شهر تهران، این مطلب را بخوانید: خرید خاویار در مازندران


قیمت خاویار بلوگا امپریال در تهران

خاویار بلوگا، در انواع مختلف خاویار رویال، امپریال، الماس، درجه یک و غیره در باهوخاویار موجود است. این خاویار، بالاترین قیمت را در بین تمام خاویارها دارد. قیمت خاویار در تهران و سایر شهرها، بسته به عوامل مختلفی مانند اثر عرضه و تقاضا، میزان تولید و هزینه‌های تولید، متغیر است. خاویار امپریال، در حدود 1/800/000 تومان برای هر قوطی 50 گرمی قیمت دارد که بیشتر از آسترا و سوروگا است.

قیمت خاویار بلوگا در تهران

قیمت خاویار سوروگا در تهران

خاویار سوروگا نیز یکی از باکیفیت‌ترین خاویارهای جهان است و در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. این خاویار به مقدار زیادی در نمایندگی فروش خاویار در تهران موجود است و هر قوطی 50 گرمی آن با قیمت مناسب حدود یک میلیون و دویست هزار تومان به فروش می‌رسد.


پیشنهاد می‌شود این مطلب را نیز بخوانید: خرید خاویار در گیلان


قیمت خاویار آسترا در تهران

باهوخاویار، بهترین خاویار آسترا را در قوطی‌های 30، 50 و 100 گرمی عرضه می‌کند. این غذای لذیذ، طعم خاص و متفاوتی دارد، مطمئنا با یک‌بار خرید خاویار آسترا و خوردن آن، از طرفداران پروپا قرص آن می‌شوید. قیمت خاویار آسترا، معمولا کمتر از بلوگا امپریال و در حدود یک میلیون و پانصد هزارتومان (به ازای هر قوطی 50 گرمی) است.

قیمت خاویار بری در تهران

خاویار بری، با دانه‌های ریز و تیره خود، زیبایی‌بخش یک میز مهمانی شام می‌شود. برای اینکه عطر و طعم خالص و شور این خاویار را بچشید، کافی‌ است آن را در مراکز فروش خاویار در تهران سفارش دهید و یک قوطی 50 گرمی خاویار بری را با قیمت حدود یک میلیون و دویست هزار تومان دریافت کنید.

قیمت خاویار کلاسیک در تهران

خاویار کلاسیک نیز از انواع مختلف خاویار در برند باهوخاویار است. این خاویار باکیفیت، در مراکز خرید خاویار در تهران عرضه می‌شود و قیمت نسبتا مناسبی نیز دارد. شما می‌توانید یک قوطی خاویار کلاسیک را با قیمت حدود 1/200/000 تومان خریداری کنید.

بهترین مراکز فروش خاویار در تهران

یکی از راه‌های اطمینان از خرید بهترین نوع خاویار، مراجعه به نمایندگی فروش خاویار در تهران است. باهوخاویار، با پشتوانه چندساله در تولید خاویار اصل و مرغوب، از اعتبار بالایی برخوردار است و به شکل‌های مختلف، محصولات خود را عرضه می‌کند.



نحوه خرید خاویار در تهران از مراکز معتبر

بسته‌بندی، تاریخ تولید و انقضا و کیفیت خاویار، از جمله مواردی هستند که باید در هنگام انتخاب یک بسته خاویار به آن‌ها توجه کرد. ازاین‌رو خرید خاویار در شهر تهران باید از طریق نمایندگی‌ها و مراکز معتبر صورت گیرد تا از بودن چنین فاکتورهایی مطمئن شوید. باهوخاویار، به‌عنوان یکی از برندهای مطرح کشور، خود را موظف می‌داند، دائما کیفیت محصولات خود را بررسی کند و بهترین خاویار را به مشتریان ارائه دهد؛ بنابراین خرید از باهوخاویار شما را از کیفیت محصولی که تهیه کرده‌اید مطمئن‌تر می‌کند:


بیشتر بخوانید: خرید خاویار در مشهد


خرید خاویار در تهران از فروشگاه اینترنتی باهو خاویار

خرید اینترنتی انواع مختلف خاویار از مجموعه باهوخاویار، بهترین و ساده‌ترین راه برای دستیابی به یک غذای سالم است. کافی است وارد سایت باهوخاویار شوید، در بین محصولات متنوع، محصولی را که متناسب با نیاز شما است انتخاب کنید و آن را سفارش دهید. این سایت، بهترین مرجع برای اطلاع از قیمت خاویار در تهران و سایر شهرستان‌ها است و شما می‌توانید قیمت روز را از کارشناسان فروش باهوخاویار سوال کنید.


برای خرید محصولات باهو خاویار در شهر اصفهان، به صفحه خرید خاویار در اصفهان مراجعه کنید.


ثبت‌سفارش از طریق تماس با فروشگاه باهو خاویار

کارشناسان فروش باهو خاویار، بهترین راهنمایی را در خصوص خرید خاویار اصل و  با کیفیت در اختیار شما قرار می‌دهند. با ثبت سفارش خود در سایت، در اسرع‌وقت، محصول مورد نظر به آدرس شما ارسال می‌شود؛ همچنین امکان دیگری که برای رفاه حال مشتریان باهو خاویار فراهم شده، ثبت سفارش از طریق تماس تلفنی است.

با توجه به این که خرید حضوری در تهران برای افراد وقت‌گیر و دشوار است؛ بنابراین باهو خاویار این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید سفارش خود را از طریق تماس تلفنی ثبت کنید. یکی از مزیت‌هایی که این روش ثبت سفارش دارد، این است که شما با کارشناسان فروش باهو خاویار ارتباط برقرار می‌کنید و پس از دریافت راهنمایی از متخصصان خاویار، بهترین محصول را انتخاب و خریداری می‌کنید. با این روش دیگر هیچ وقت از خرید خود پشیمان نمی‌شوید چرا که کارشناسان فروش باهو خاویار، متناسب با ذائقه و شرایط شما، بهترین محصول را به شما معرفی می‌کنند.


جهت دریافت راهنمایی و ثبت سفارش با شماره 02122003752 تماس بگیرید.


فروش خاویار در تهران

خرید اینترنتی از سایت دیجیکالا

در خریدهای اینترنتی، باید از اصالت کالا مطمئن شوید و خاویار را که محصولی بسیار حساس است، در شرایط خوبی دریافت کنید. برند باهوخاویار، به شما در خرید خاویار در تهران به‌صورت اینترنتی تضمین کیفیت می‌دهد. دیجیکالا نیز به‌عنوان یک فروشگاه آنلاین شناخته‌شده، محصولات باهوخاویار را عرضه می‌کند. با خرید اینترنتی می‌توانید انواع خاویار را در قوطی‌های کوچک و تک‌نفره 15 و 30 گرمی تا قوطی‌های بزرگ 100 و 500 گرمی به تعداد موردنظر و برای استفاده روزانه یا مهمانی‌های خود سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

خرید خاویار در فرودگاه‌های بین‌المللی

فرودگاه‌های بین‌المللی، محل خوبی برای خرید خاویار، به‌عنوان سوغاتی، هستند. این کالای لوکس، می‌تواند برای دوستان خارجی شما یادآور غذاهای ناب ایرانی باشد؛ ازاین‌رو امکان خرید خاویار در نمایندگی فروش خاویار در تهران و در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی نیز فراهم است. نمایندگی‌های باهوخاویار، در فرودگاه‌های بین‌المللی فعال هستند و خدمات خوبی را به متقاضیان خرید خاویار در فرودگاه، ارائه می‌دهند.

خرید حضوری از نمایندگی‌های باهو خاویار

شاید برای برخی افراد، خرید حضوری لذت بخش‌تر باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای خرید خاویار در تهران، به عوامل فروش در این شهر مراجعه کنید. باهوخاویار محصولات خود را در شرایط بهداشتی و با آخرین تکنولوژی تولید می‌کند و با بسته‌بندی‌های شیک در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. فراموش نکنید که خرید از یک برند معتبر، ارزش کالا و سلامتی شما را تضمین می‌کند.


پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را بخوانید: خرید خاویار در شیراز