یک غذای لذیذ و لاکچری دریایی، قوای بدن را تقویت می‌کند و طعم جدیدی را به شما نشان می‌دهد. خاویار نیز یک غذای دریایی است که در لیست کمیاب‌ترین و گران‌ترین غذاها دسته‌بندی می‌شود. انواع خاویار ایرانی، خواص فراوانی دارند و برای پیشگیری از بسیاری بیماری‌ها، مفید هستند.

خرید خاویار در مشهد و سایر شهرهای ایران را باید از طریق نمایندگی‌ها و سوپرمارکت‌های مجاز انجام دهید تا به کیفیت محصولی که می‌خرید اطمینان کامل داشته باشید. برند معروفی همچون باهوخاویار، بهترین و باکیفیت‌ترین خاویارهای پرورشی را به‌صورت کاملا بهداشتی، بسته‌بندی و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌کند.

قیمت انواع خاویار در مشهد

قیمت، اولین عاملی است که به‌واسطه آن می‌توانید به کیفیت خاویار خریداری‌شده پی ببرید. قیمت‌های خیلی پایین و خیلی بالا، هرگز نشان‌دهنده مرغوبیت محصول تولیدی نیست؛ بلکه قیمت معقولی که شامل هزینه‌های تولید و سود فروشنده و سایر موارد است، برای خاویار اصل در نظر گرفته می‌شود. لازم به ذکر است که عوامل زیادی مانند برند، نوع خاویار، کیفیت بسته‌بندی و هزینه‌های ارسال، بر قیمت خاویار در مشهد و دیگر شهرهای کشور تاثیر می‌گذارند. در اینجا، به قیمت خاویارهای معروف ایرانی پرداخته‌ایم:


جهت آشنایی با نحوه خرید محصولات در شهر تهران، این مطلب را بخوانید: خرید خاویار در تهران


قیمت خاویار بلوگا امپریال در مشهد

یکی از گران‌ترین خاویارها، بلوگا امپریال است که از فیل ماهی دریای خزر به‌دست می‌آید. قیمت بالای این خاویار، به علت خواص بالا و کمیاب‌بودن این ماهی است. در هر صورت، برای خرید این خاویار در مشهد که محصول مزارع پرورش خاویار بلوگا ایرانی است، باید هزینه‌ای حدودی 1/800/000 تومان به‌ازای هر قوطی 50 گرمی بپردازید. خاویار بلوگا درجه یک نیز با قیمت پایین‌تر، حدود 1/500/000 تومان (ظرف 50 گرمی) به‌فروش می‌رسد.

قیمت خاویار بلوگا در مشهد

قیمت خاویار سوروگا در مشهد

خاویار سوروگا، در مراکز فروش خاویار در مشهد و با قیمتی مناسب در دسترس است. این خاویار، یکی از خوشمزه‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین خاویارهای جهان به‌شمار می‌رود و هر قوطی 50 گرمی آن در بازار ایران حدود 1/200/000 تومان ارزش دارد.


پیشنهاد می‌شود این مطلب را نیز بخوانید: خرید خاویار در گیلان


قیمت خاویار آسترا در مشهد

آسترا، از دو گونه تاسماهیان ایرانی و روسی استخراج می‌شود. دانه‌های خاویار آسترا، خاکستری روشن و شفاف، با اندازه‌ای متوسط هستند. خاویار آسترای ایرانی که در مزارع داخل کشور تولید می‌شود، بسیار مرغوب است و فرآیند بسته‌بندی آن در بهترین شرایط صورت می‌گیرد. برای خرید خاویار در مشهد با قیمت مناسب، می‌توانید با مراجعه به مراکز معتبر، یک قوطی 50 گرمی خاویار آسترا را با قیمتی حدود 1/500/000 تومان خریداری کنید.

قیمت خاویار بری در مشهد

خاویار بری یا سیبری، یک خاویار اصالتا روسی است که ماهیان آن در ایران به فور پرورش می‌یابند و خاویار مرغوبی نیز تولید می‌کنند. بری نیز مانند سایر خاویارها، خاصیت فراوانی دارد و به‌واسطه همین خواص هم با قیمت نسبتا بالای 1/200/000 تومان به‌ازای هر 50 گرم، به‌فروش می‌رسد. فروش خاویار در مشهد و در مراکز معتبر باهوخاویار، به شما این را امکان‌ می‌دهد که بهترین خاویار بری را به سبد غذایی خود اضافه کنید.

قیمت خاویار کلاسیک در مشهد

خاویار کلاسیک باهوخاویار، از خوشمزه‌ترین و مرغوب‌ترین خاویارهای این برند است. یک قوطی 50 گرمی خاویار کلاسیک را می‌توان با قیمت 1/200/000 تومان خریداری کرد.

بهترین مراکز فروش خاویار در مشهد

ایران، از بزرگترین تولیدکنندگان خاویار مرغوب در جهان است. خاویارهای ایرانی در تمام کشورهای اروپایی، آسیایی و آمریکا، به‌عنوان یک محصول لاکچری شناخته می‌شود. باهوخاویار یک برند معروف در زمینه تولید و عرضه انواع محصولات دریایی از جمله خاویار است که از تمام استانداردها و مجوزهای لازم برای عرضه خاویار باکیفیت برخوردار است. این مجموعه عظیم، تمام توان و فناوری خود را برای ارائه خاویار صادراتی باکیفیت به‌کار می‌برد. مراکز و نمایندگی‌های مجاز باهوخاویار برای خرید خاویار در مشهد، آماده ارائه خدماتی از جمله، مشاوره برای انتخاب خاویار مناسب شما، هستند.


بیشتر بخوانید: خرید خاویار در مازندران


نحوه خرید خاویار در مشهد از مراکز معتبر

مراکز بی‌شماری در سراسر کشور، اقدام به فروش خاویار می‌کنند؛ اما باید هوشیار باشید و فقط از مراکز دارای مجوز خرید کنید. بهترین نمایندگی فروش خاویار در مشهد و هر شهر دیگری، موظف است خاویار را در شرایط خوبی نگهداری کند و یک محصول با برند مطرح و دارای تاریخ تولید و انقضا به مشتریان عرضه کند. باهوخاویار، برای فروش بهتر و ارتباط دو طرفه با مشتریان خود، واسطه‌های فروش را حذف کرده است و تمام محصولات خود را به‌واسطه نمایندگی‌های خود در سراسر کشور به‌فروش می‌رساند.

فروش خاویار در مشهد

خرید خاویار در مشهد از فروشگاه اینترنتی باهو خاویار

فروشگاه‌های اینترنتی، بهترین محیط برای یک خرید باصرفه و اقتصادی هستند. اگر در محل زندگی خود به عاملین مجاز فروش خاویار دسترسی ندارید، خرید اینترنتی خاویار، یک گزینه مناسب برای خریدی مطمئن است. در سایت باهوخاویار، بعد انتخاب خاویار موردنظر خود، می‌توانید نوع پرداخت را نیز به‌صورت پرداخت درب منزل یا به صورت اینترنتی انتخاب کنید و بعد از ثبت سفارش، در اسرع وقت، محصول خود را تحویل بگیرید.


برای خرید محصولات باهو خاویار در شهر اصفهان، به صفحه خرید خاویار در اصفهان مراجعه کنید.


ثبت سفارش از طریق تماس با فروشگاه باهو خاویار

فروشگاه اینترنتی باهوخاویار، راهی مطمئن برای خرید خاویارهای مرغوب است؛ که علاوه بر خرید اینترنتی قابلیتی برای مشتریان خود فراهم کرده است تا خریداران بتوانند از طرق تماس تلفنی سفارش خود را ثبت کنند و محصول مورد نظر را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

خرید خاویار از طریق تماس تلفنی با باهو خاویار مزیت‌های فراوانی دارد که مهمترین آن دریافت مشاوره از کارشناسان فروش این مجموعه قبل از ثبت سفارش است. مشتریان با دریافت مشاوره از کارشناسان فروش به راحتی می‌توانند تصمیم گیری کنند و محصول مورد نظر خود را با توجه به ذائقه و شرایط خود انتخاب کنند.


جهت دریافت راهنمایی و ثبت سفارش با شماره 02122003752 تماس بگیرید.


خرید اینترنتی از سایت دیجی کالا

دیجی کالا یک سایت فروشگاهی معروف است و یکی از مراکز اینترنتی فروش خاویار‌های باکیفیت برند باهوخاویار محسوب می‌شود. برای خرید خاویار در مشهد به صورت اینترنتی، کافی است مشخصات کامل محصول، شامل وزن، نوع خاویار و نوع بسته‌بندی را بررسی کنید و حتی نظر سایر کاربران را در مورد طعم و مزه خاویار موردنظرتان ببینید و بعد از انتخاب محصول، آن را با یک کلیک، خریداری کنید. بعد از چند روز، خاویار تازه شما در بسته‌بندی استاندارد، درب منزل تحویل داده می‌شود.

خرید خاویار در فرودگاه‌های بین‌المللی

خاویار، یک سوغاتی درخور و شایسته برای دوستان شما در سایر کشورها است. این غذای لذیذ از برند باهوخاویار را می‌توانید از نمایندگی‌ فروش خاویار در مشهد و فرودگاه بین‌المللی این شهر خریداری کنید و در یک بسته بندی مطمئن، با خود به سایر کشورها ببرید؛ البته شایان ذکر است که خرید خاویار در فرودگاه و وزن مجاز خروج خاویار از کشور به‌صورت چمدانی، فقط 125 گرم است و وزن‌های بیشتر از آن، نیاز به اخذ مجوز دارد.

خرید حضوری از نمایندگی‌های باهو خاویار

انواع خاویار ایرانی، در درمان بیماری‌ها و ضعف‌های بدنی کاربرد دارند. خوشبختانه امکان خرید خاویار در مشهد به‌صورت حضوری نیز فراهم است و شما می‌توانید انواع محصولات باهوخاویار را در مراکز مجاز خریداری کنید. این محصول لاکچری و ارزشمند، در شرایط استاندارد مزارع پرورش ماهی خاویاری تولید و به‌صورت کاملا بهداشتی فرآوری، بسته‌بندی‌ و پلمپ می‌شود. بعد از فرآیند تولید، نگهداری و فراهم‌کردن دمای پایین برای جلوگیری از فساد، بسیار اهمیت دارد تا محصولی بدون عیب و نقص به مشتریان عرضه شود. باهوخاویار، یک تولیدکننده حرفه‌ای است که تمام این شرایط را فراهم می‌کند و تمام مجوزهای لازم را نیز برای تولید و عرضه خاویار در اختیار دارد.


پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را بخوانید: خرید خاویار در یزد